poniedziałek, 12 grudnia 2016

Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 do skóry wrażliwej


Garnier, Płyn micelarny 3 w 1 



Witajcie Kochani ;) 


Dziś czas na recenzje płynu micelarnego z którego jest bardzo zadowolona.
Moja skóra jest bardzo wrażliwa na różnego rodzaju kremy i płyny do demakijażu, natomiast płyn firmy Garnier okazał się być idealny dla mojej skóry. Kupiłam go na promocji w Biedronce jako dwu-pak. Nie pamiętam ile dokładnie zapłaciłam ale nie było drogo, na pewno ;)

Jest to płyn do skóry wrażliwej aby w prosty sposób usunąć makijaż oraz oczyścić i ukoić całą skórę (twarz, oczy, usta). Jest to produkt bezzapachowy, wydajny, nie podrażnia, dobrze zmywa makijaż, odświeża, skóra nie lepi się po nim czyli nie jest to produkt tłusty, nie należy go spłukiwać wodą. Wystarczy wacikiem nasączonym płynem przetrzeć całą twarz, bez spłukiwania ani tarcia ;) Duża pojemność (400ml) starcza na bardzo długo.


Co tu dużo pisać, bardzo polecam płyn osobą które mają wrażliwą skórę, tłustą, suchą, mieszaną. U mnie się ten produkt sprawdził a u was? Co sądzicie o nim? ;) 




Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru ;* 

3 komentarze:

  1. u mnie również się sprawdził ! :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super post :) Muszę wypróbować ten płyn do demakijażu :)
    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)
    http://lifemylifestyle98.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń