czwartek, 8 grudnia 2016

Matowa pomadka do ust w płynie Golden Rose

Longstay Liquid Matte Lipstick - Matowa pomadka do ust w płynie -
Golden Rose



Hej ;) jak tam wam mija dzień? U mnie dosyć kiepsko a pogoda niestety nie zachęca nas do niczego, dlatego postanowiłam troszkę posiedzieć przy komputerze i stworzyć kolejny wpis.


Postanowiłam opowiedzieć wam o niezwykle dobrych pomadkach firmy Golden Rose. Używam ich już od dłuższego czasu, lecz jeszcze nie przetestowałam wszystkich kolorów. Płynne pomadki są bardzo trwałe i praktycznie nie czuć ich na ustach również pigmentacja jest wspaniała przy okazji mają piękny, delikatny zapach. Produkt bardzo szybko wysycha na ustach a ponadto nie podkreślają suchych skórek. Moim zdanie nie wysuszają ust choć w tej kwestii słyszałam różne opinie.

Pomadki zawierają witaminę E i olej z awokado

Pomadki z numerkami  11 i 12 mają delikatne drobinki, które widać a czasami nawet czuć na ustach, osoby które szukają idealnie matowych pomadek muszą wziąć to pod uwagę. Natomiast pomadki z numerkami 02, 03, 07 mają  bardzo malutkie te drobinki, nie czuć ich na ustach, dają lekki połysk.

 01

02

03

04

05

06

07

08

09

10

11

12

13

14

15

16

17




Jeżeli chodzi o cenę to jest ona bardzo atrakcyjna 19,90zł choć można kupić jeszcze taniej na allegro no ale wiadomo tam jeszcze dochodzi koszt wysyłki. 


Obecnie posiadam tylko dwie pomadki 03,04 gdyż reszta mi się skończyła.






Pamiętajcie że to tylko moja opinia, każdy może mieć swoją. Napiszcie w komentarzach co wy sądzicie o tych pomadkach, czy wam się sprawdziły i czy jesteście zadowolone z nich ;) W razie jakichkolwiek pytań piszcie tu albo na maila beataxyz11@wp.pl
Serdecznie Pozdrawiam ;)

1 komentarz: